Понеділок, 02.12.2024, 05:16
Приветствую Вас Гість | RSS

Миколаївський комісаріат

Міжнародної Поліцейської Корпорації Громадської Безпеки

Новини

Про комісаріат

Установчі документи

Публікації

Форум

Зворотній зв'язок

Форма входу
Друзі сайту
Статистика
Наш опрос
Нужно ли бороться с ослепляющим ксеноном?
Всього відповідей: 31
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Безпека дорожнього руху
adminДата: Вівторок, 24.11.2009, 01:35 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Офлайн
Шановні водії!

Відповідно до ст.13 Закону України “Про дорожній рух” (Далі — Закон) об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху, а Міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху.
Згідно ст.14 Закону учасники дорожнього руху мають право на безпечні умови дорожнього руху.
Виконуючи свої статутні обо'язки та керуючись вищеназваними нормами законодавства, Миколаївський обласний комісаріат МПКГБ здійснює моніторинг безпеки дорожнього руху.
Просимо вас в даній гілці розміщувати інформацію про помічені вами недоліки в системі безпеки дорожнього руху м.Миколаєва та Миколаївської області.
До таких недоліків можуть відноситись:
- аварійний стан окремих частин доріг;
- асинхронність роботи світлофорів на перехрестях, що спричиняє затори на дорогах або створює аварійні ситуації;
- неправильне з точки зору реальних обставин дійсності розташування дорожніх знаків, розмітки; їх відсутність або зайвість.
- порушення законодавства співробітниками ДАІ області (хабарництво, службова недбалість, службовий підлог та інш.) - при подачі такої інформації обов'язково вказувати П.І.Б. інспектора, номер його жетону, суть правопорушення та при бажанні обставини справи;
- інші порушення безпеки дорожнього руху з боку фізичних та юридичних осіб.

Дана інформація буде збиратись, аналізуватись та щоквартально (або частіше, у випадку великої кількості звернень) і подаватись начальнику управління ДАІ області та за необхідності відповідним місцевим органам виконавчої влади та самоврядування. Інформація про недобросовісних інспекторів буде подаватись в залежності від кількості звернень та суті зазначених порушень.
Про порушення просимо заявляти, вказуючи чітку адресу, суть порушення та ваше обґрунтування щодо цього.

Будемо раді співпраці!


Qui non est nobiscum adversus nos est!
 
adminДата: П'ятниця, 17.12.2010, 14:10 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 11
Репутація: 0
Статус: Офлайн
Публікуємо офіційне листування з керівництвом ДАІ області за 2009-2010 роки.

Результати моніторингу за 2009 рік
Відповідь на наше звернення (арк.1, арк.2).

Звернення в ДАІ щодо кустарного ксенону.


Qui non est nobiscum adversus nos est!
 
BezyaДата: Четверг, 14.07.2011, 18:18 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Офлайн
Подскажите пожалуйста, как бороться с некомпетентными сотрудниками ГАИ уже становится понятно, весь интернет кишит разными советами и видео, а как же бороться с наглыми водителями, которые грубо нарушают и конечно же свою вину не признают? Ведь не всегда инспектора ДПС могут предоставить нарушителю какие-либо доказательства вины. Не всегда рядом проходящие люди согласятся быть свидетелями при рассмотрении административного материала и вынесении постановления об административном правонарушении или даже просто засвидеьельствовать отказ от подписи (просто водительская солидарность, каждый может оказаться в такой ситуации, а может и страх перед нарушителем). И уж точно они не папарацци и не обязаны носить с собой видеокамеры и фотоаппараты, да и не всегда есть возможность заснять правонарушение (это ведь не ожиданные моменты). А доказать виновному его вину, это как головой об лёд:) Исходя из нашего законодальства: если правонарушителю его вина не доказана и с нарушением он категорически не согласен, то протокол не лучше не составляется и постановление не выносится. А вот даже если ГАИшники и учли все нюансы, то всегда можно пойти в прокуратуру и подать жалобу, что инспектор вёл себя грубо и не тактично, и превышал свои полномочия, а так же привести с собой пару тройку свидетелей, которые это всё подтвердят. И как же тут получается, учасник дорожного движения защищен со всех сторон и может доказать свою невиновность и потребовать отмены протокола, а сотрудник ГАИ в любом случае окажется не прав. Как можно потребовать отмены протокола за управление в не трезвом состоянии, на основании того, что инспектор обратился к водителю на "ТЫ" (конечно это не тактично и не профессионально), но факт нарушения всё равно не опровергнут, как бы они между собой не общались? В результате таких ситуацый инспектор будет наказан, а водитель "помилован", а почему бы не быть более принципиальными и не наказывать обоих. Может есть какие-то советы для сотрудников ГАИ как можно избежать таких ситуаций, ведь не каждый инспектор захочет пойти на конфликт с водителем, а потом из-за многочисленных жалоб потерять работу. Вот и получается, что самые наглые остаются не наказанными, а наказывают только добросовестных, которые имеют смелость признать свою вину, и не имеют смелости правоцировать конфликты. У нас в стране выходит, что общественность повстала против ГАИ и в интернете только ролики с неприятными и позорными моментами которые снимают просто прохожие, но почему-то они практически совсем не снимают пьяных водителей и дебоширов, которых пытаются задержать сотрудники милиции.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: